2013. október 12., szombat

Áfonya, béfonya

Nagyon rég jelentkeztem, kissé elhavazódtam, és bevallom őszintén nem nagyon néztem a babos felé (elhagyott a babosenergia!!!), most meg is vagyok lepve, mennyi szép új poszt született, míg én még mindig lógok nektek a szilvás sütijeimmel (el is múlik a szilvaszezon mire prezentálom őket :D)

Amivel ma jövök, az egy vacsiötlet, vagy akár reggeliötlet is lehet, totál amatőr, nem kinevetni, de szerintem nagyon finom, és én jól szoktam vele lakni, plusz még egészséges is. :) 

Kell hozzá: 

- müzlistál
- kiskanál
- te :D
- egy pohár kefir
- egy kis édesítő (én folyékonyat szoktam, egy fél kanálkával), de aki akarja, annak cukor, csak én olyat nem tartok :)
- egy csomag keksz (akkora csomag, mint a jó reggelt keksz például, de mivel én update fan vagyok, norbis kekszet szoktam használni, abból is a kakaós-mogyorósat)
- friss gyümölcs, ami jelen esetben nekem áfonya volt

A kefirbe bele kell szórni a gyümölcsdarabkákat, beletördelni a kekszet, és rálottyintani az édesítőt, majd némi izgatottam türelmetlen kevergetés mellett már indulhatunk is kedvenc fotelünk felé, hogy elégedetten belapátoljuk a hirtelen összedobott édességet. :) 

Számomra ez sokkal jobb alternatíva, mint egy tejbe áztatott cukros gabonapehely, vagy egy-egy pohár gyümölcsösnek reklámozott valójában gyümölcstelen joghurt. 
Lehet csinálni natúr joghurttal is, de nekem mostanában jobban csúszik a kefir. :) 

Az áfonyáról még el kell hogy mondjam, hogy borzasztó jó hatású gyümölcs, én a legegészségesebbnek tartom, iszonyú magas antioxidáns tartalma van, és hát mit tagadjuk még finom is :D Az egyetlen bibi, hogy elképesztő árban van... ma vettem egy kis dobozkával, majdnem 1000 Ft volt :S ennek a fele került bele most ebbe a finomságba. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése